Tags

, , , , , , , ,

Engel3

I updated the picture for the closed group on Facebook, because the old one kept disappearing. I took that for a sign. After all, this image of Edvard von Steinle’s Angel in Cologne Cathedral’s Choir looks very benevolent. Maybe the Pyramid of the Sun in Teotihuacan, Mexico through a glass window did not express the liberation well enough that I personally hope to gain from this 21-day cleanse. And truth be told, I like the idea of having some one watch over me during this!

So, da das alte Bild der Sonnenpyramide in Teotihuacan, Mexiko immer wieder von der Gruppenseite auf Facebook verschwand, deutete ich das als Zeichen und wechselte es aus. Ab jetzt achtet ein Engel aus dem Hochchor des Kölner Doms, gemalt von Edvard von Steinle, über uns. Zwar fand ich die Pyramide hinter der Glasscheibe vielsagend in bezug auf die Befreiung, die ich mir von diesen drei Wochen erhoffe, aber es ist auch schön zu wissen, daß jemand auf einen aufpaßt.

Advertisements